MELISSA 10 ÅR

I dag blir Melissa 10 år, herregud vad de här åren har gått fort....det står inte på förrän hon är tonåring =)
Kl 05.45 gick jag upp för att förbereda lite, blåste ballonger och satte upp dem sen gjorde jag frukost på säng, VÅFFLOR=) Sen gick vi upp och sjöng för henne. Hon blev väldigt nöjd med sina presenter, hon fick blandannat en cykel och 2 brythalsband som man delar med sin bästis.


Sen gick vi ner och Melissa bakade 2 tårtor, kanonfina blev de.

Nu ska jag fortsätta duka lite, första sittningen är kl 13, måste ju dela upp när man är så stor familj=)



Och nu har jag en baby björn sele till Elsa, gud vilken underbar uppfinning!! Hon villju så gärna bli buren, och det är så skönt att man kan ha händerna fria.



/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0