Regnet öser ner....

Det verkligen vräker ner utanför fönstret, riktigt trist eftersom det var riktigt kanonväder igår. Jag daniel, elsa och persson var nere i torsång i går och åt mat vid gula restaurangen, helt underbart att sitta där när det är strålande sol=) Melissa var med mina föräldrar och syskon till Bålsta på 60 årskalas.

 I natt så har Elsa sovit väldigt dåligt, vaknat 4-5 ggr. Hon var klarvaken vid 05, medans jag var helt väck=) men jag la henne bredvid mig och efter ett tag så sommade hon om och vi gick upp vid 07.30, skönt =) Nu sover hon i sin babysitter. Och hennes storasyster sover än! Men klart hon ska få sova ut när det är söndag. det är ju konstigt att man inte är tröttare än vad man är, har ju inte sovit en hel natt på över 8 veckor.....hade ju sån helvetisk klåda 2 veckor innan Elsa är född också så jag inte kunde sova för det. Undrar jag när man får sova en hel natt igen =) men det gör ju ingenting när man har en sådan skatt =)  Lilltjejen har varit lite missnöjd några kvällar nu, hon är så ledsen men jag tror att det är för att hon är övertrött.


I veckan kommer min vän Linda hem på besök, hon bor annars i Nöbbele med sin kille Gustav. Ska bli kul att ses igen.

Plikten kallar,nu är det matdags! =)


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0