Sjuklingar

Nu har jag 2 sjuklingar hemma. Både storasyster och lillasyster ifamiljen är sjuka =(
Elsa har vaknat 5 ggr i natt och låtit hemsk i både näsa och halsen. Så jag har gett henne näsdroppar 3 ggr, både vanliga natriumklorid och nezeril. men de har ingen verkan alls tycker jag. Just nu ligger hon och sover i vagnen lillstumpan. Undar hur länge den här hemska förkylningen ska sitta i?? Tror hon är inne på 10:e dagen nu....

och melissa har ont i halsen och börjar bli snuvig hon också, så hon ligger nerbäddad i soffan med en kopp te med honung=)

Vi ska på dop i helgen så peppar peppar, JAG VILL INTE BLI SJUK!!


I går var mina kompisar Emma och Mia här med sina barn, så det var full rulle hela förmiddagen =) dom är ju så söta =)


har precis bakat seg hallonkaka så nu ska jag smaka hur den blev =)


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0