Tidningsbild

Vi var med i  tidningen förra veckan. Här är bilden....






Har känt mig hängig och febrig hela helgen. Hade feber i går och jag har börjat få så jäkla ont i snittet, har haft det de senaste 2 dagarna. Så jag har ringt till VC så jag hoppas jag får en tid. Med min tur har jag nog säkert fått en infektion i såret. För det är alldeles varmt över snittet och gör så ont.


Vi såg filmen Avatar i går, den var riktigt bra.


Elsa är fortfarande kanonförkyld, hon är så täppt i näsan så jag får ge henne näsdroppar hela tiden. Hon har varit förkyld över 1 vecka nu. Får verkligen hoppas att det ger med sig snart.
Lillstumpan somnade vid 21 i går och sov ända till 02.25, rekord =)  får hoppas det fortsätter så =) men när vi skulle gå upp i morse och jag skulle byta på henne så var det nästan inge kiss alls i blöjan, den brukar vara kanontung annars. men hon har inge feber, 37,3. Få ha lite koll på det...Usch fy fan alltså vad jobbigt det är när dom små är sjuka....


/LINDA

Kommentarer
Postat av: tandra

va fina ni var! :) Hoppas skrotan kryar på sig snart!

2010-05-10 @ 21:12:22
Postat av: bengan

fan va fin kort.... :) hoppas ni blir friska snart så man får komma och hälsa på :)

2010-05-12 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0