Torsdag

I går umgicks jag med Emma i några timmar. Vi gick ner till stan och kikade runt lite sen åt vi lunch och tog en mjukglass med chokladdopp till efterätt....gud vad gott det var =) Idag ska jag till falun och ta idkort som vi ska ha på jobbet. Sen umgås med kollegan Anneli=9 en riktigt härlig prick....


I går kväll hade vi besök av Daniels mammas 2 kusiner och ena dotterna till dom. Elsa fick en jättefin klänning och strumpbyxor från polarn och pyret=) en riktigt fin midsommarklänning. Och 2 haklappar. Tusen tack!


Elsa somnade vid 22 i går och sov ända till 03.30 =) så det var skönt...Nu ligger hon i sängen och sover igen men jag måste nog väcka henne och vi ska hinna in till halv 11. det är verkligen helt sjukt hur mycket man älskar sina barn!


Idag åker melissa till sin pappa/farmor och kommer hem igen på söndag. Lillgumman, usch får dåligt samvete när jag inte hinner med henne lika mycket nu  eftersom det är så mycket med Elsa. Jag får ta och hitta på nåt med henne nån dag så får Elsa vara hemma med pappa. 


/LINDA 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0