2 pensionärer

I går var Fia och hennes dotter wilma här på besök, fast dom var tyvärr inte så synkade med sovningarna =) fast en liten stund hann dom träffas i allafall. Jag och Fia åt fruktsallad med glass och pratade en massa =) 


Jag och Daniel började att titta på idol, men sen missade vi helt vem som åkte ur.....för ...vi sov!!! =) ha ha som 2 pensionärer!  aja man får skylla på att man är småbarnsförälder.....


Idag blir det egengjord kinamat hos mamma och pappa och så ska vi titta på gamla videoband från när vi var små =) herregud....


Min lillasyster Annelie har sökt till en massa högskolor runt om i landet och i går hade hon fått svar från Växjö att hon hade kommit in där! nu flyttar dom en efter en =(.....fast hon skulle vänta på svar från göteborg och linköping innan hon bestämmer sig.....


Nu blir det frukost.....


/Linda

Kommentarer
Postat av: lindad

heej alltid att läsa din blogg..ser att du skriver om alla dina vänner som varit där..jag har faktislt oxå varit hos dej!!=) ha en trevlig helg hoppas din syster kommer in i växjö då har du nära ut till oss från växjö=) kraaam kraam

2010-11-13 @ 10:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0