Gamla videoband

ha ha min syster bea har hittat en massa gamla videoband på mig och mina syskon. Vi ska samlas allihopa på lördag och titta på dem =) gud vad roligt, då får man skratta lite =)

Elsa blir snabbare och snabbare med ålandet nu. Man får passa alla saker som ligger på golvet.

 Hon blev 7 månader i förrgår lillskrotan =)


Jag och Melissa var till kupolen nu ikväll och köpte ett par nya vinterskor till henne eftersom det snöar för fullt ute.


Imorgon ska jag umgås med Fia, och vi ska vara utan barn! inte så vanligt precis...men eftersom Daniel är ledig hela veckan så ska hon vara hemma med honom.....



Nu ska jag fortsätta titta på Desperate housewives


har förresten fått bilderna på mina flickor som Emma tog för 2 veckor sen...och guuuud vad nöjd jag blev =) Elsa lipar på jättemånga kort, hon hade en sån där period för några veckor sen som jag tyckte tungan var mer ute ur munnen än inne =) men dom blev så bra ändå!







/LINDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0