Måndag

Elsa har åkt på en förkylning igen!!! Hon är jämt förkyld alltså. Så jag räknar inte med att få sova speciellt mycket i natt....Har gett henne nässpray och alvedon.....


Elsa satte sig upp för första gången idag =) hon låg på mage sen efter en stund så satte hon sig upp bara =) stora damen, det går så himla fort nu...Ålar lite gör hon också, fortfarande sakta men framåt kommer hon =)


Igår kväll kikade vi på Per Moberg när han lagade mat på tv. Då gjorde han banana split, och vi blev så fruktansvärt sugna på det så Daniel åkte iväg och handlade så vi gjorde vår egen banana split =) supergott och förmodligen 1 miljon kalorier, men skit samma för gott var det ! =)


På lördag har Melissa gymnastiktävling igen, spännande spännande....


Nu ska jag fortsätta kika på biggets loser Sverige....




/LINDA

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Linda :). Nej, nu är det inte långt kvar. Jag räknar med att hon kommer nu i helgen så jag har nåt att sträva mot :). Vad duktig tjej du har som kan sätta sig upp. Är så fascinerande att se hur dom utvecklas hela tiden.Kram

2010-11-01 @ 21:48:58
URL: http://karinsdag.blogg.se/
Postat av: Mia

stackars lilla elsa, hoppas hon kryar på sig snart. mattorna var supersnygga! blev riktigt avis :). va roligt att du köpt en sån där hund. hoppas att elsa tycker lika mycket om den som alma gör!! kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0