Nattblogg

Det hör ju inte till vanligheterna nu förtiden att jag brukar vara vaken så här sent =) men ikväll är jag faktiskt riktigt pigg....
Daniel är nere i källaren och bastar och bubblar med 2 kompisar och jag ligger i sängen och kikar på tv.

Har tagit fram ljusstakarna och bytt till julgardiner här hemma idag...mysigt värre.


Så fort Elsa vaknar på morgonen nu så ställer hon sig upp i sin spjälsäng och ( pratar) högt och tydligt så det inte är så mycket annat att göra  än att gå in till henne och ta upp henne. Hon ställer sig verkligen mot ALLT nu och tror själv att det räcker att hålla i med en hand men jag vet inte hur många ggr som hon rasar omkull varje dag,lillpluttan =) helt sjukt att hon redan är 7,5 månad. Tiden rusar verkligen i väg.....



Idag provade jag pepparkaka med grönmögelost på, var väldigt skeptisk men det var faktiskt riktigt gott!
Den 11 dec blir det glöggkväll här hemma med familjen =)  Jag är inte ett stort fan av glögg men får väl äta pepparkakor i stället =)


I förrgår natt fick vi sova hela natten!! Elsa sov från 19.50-06 men tro inte att det blev en vana...icke sa nicke, nästa natt vaknade hon säkert 4 ggr i stället =) undrar varför vissa nätter är så himla bra och andra inte....Nu har hon sovit från 19.15, får se om det blir en bra natt eller inte....


I natt sover Melissa borta hos en kompis för första gången. Hon är på ett pyjamasparty hos en tjej i klasen. Min stora älskade tjej.


Det är verkligen helt sjukt hur mycket man älskar sina barn. Älskar dom så mycket så det gör ont. Meningen med livet var verkligen att få bli mamma. Jag lider verkligen med dom som inte får uppleva det...



godnatt



/LINDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0