Tisdag

Idag har jag varit till öppna förskolan, Fia och wilma kom också dit. Sen tog vi en tripp till kupolen, skulle köpa mockasiner till Elsa men hittade inga som jag ville ha....men det blev den här i stället =).....
jag bara äääääälskar den, så underbart fin!! en riktig madicken klänning...


I morgon ska vi till öppna förskolan igen. man märker verkligen att Elsa tycker att det är roligt med andra barn.
Och Elsa har fått sitt första blåmärke, i pannan i höjd med ögonen....och vääärldens bula hade hon först men den har som tur är gått tillbaka.....men det blir garanterat inte sista bulan eller blåmärket. Blir ju så nu när hon ska ställa sig mot allt =) lillstumpan....Hon har somnat så nu ska jag fortsätta att sy lite julgardiner som ska upp till helgen....Hittade ett sånt fint tyg som jag tänkte ha i vårat sovrum. Hittade det på önskehuset. Ett vitt med röd latinsk text tror jag det är...


och på torsdag kommer jag äntligen att få en panelvägg här hemma =)  har ju kommit en som är färdigmålad vit  när man köper ,så nu ligger panelen inne så den torkar och inte spricker isär för mycket....
bilder kommer på väggen när den är klar...=)


På fredag ska jag faktiskt fixa mig i håret lite. ska bleka utväxten och göra nyansering. Det är så sällan som jag är på salong och fixar håret så nu ska jag faktiskt slå till ! Tänkte vara lite fin i håret när vi ska på julbord nästa vecka. Måste nog köpa en ny klänning tills dess också....


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0