Torsdag

I går var vi till öppna förskolan i Torsång med Fia och hennes dotter Wilma. Pratade mycket med en pappa där som hade en dotter på 1 år och vi kom underfull med att han och min sambo var jättebra kompisar när de var små =)


Vi fick videokameran i går som jag hade beställt på internet =) så nu ska här filmas!

Pratade med an annan pappa på öppna förskolan om matning på nätterna. De hade slutat att ge sin son  välling runt 7 månaders ålder, för de fick rådet att göra det eftersom de inte behöver inte välling på nätterna då och att det skulle blir svårare och svårare att sluta om man fortsatte längre....Så i natt slutade jag med välling till Elsa. Och faktiskt så gick det över förväntan =) Hon fick ingen välling, bara lite vatten i flaska. Drack lite lite sen var det bra....Så fick hon välling 07 i morse ...skönt att det gick så bra =) Hon somnade vid 19 vaknade 1 gång sen gick vi upp vid 07.


I morgon ska melissa följa med sin moster Bea på hockey uppe i leksand....Syrran har blivit en riktig hockeyfantast!! =)  och idag åker min andra syster Annelie på Hunk kryssning med silja galaxy =) hon och henens kompisar hittar på så mycket roligt alltså, åker utomlands, campar, festar och åker på kryssningar =)


Min syster dotter Wilma har fått magsjuka stackarn, hoppas hon blir frisk snart!


Elsa har rest sig själv flera ggr den här veckan. Nu måste man verkligen vara som en hök över henne.....



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0