Fredag

I går träffade jag Tina och hennes lilla son Alfred (snart 1 månad). Vi åkte hem till bengan och fikade lite. Det är en sak man gör väldigt ofta nu när man är hemma, FIKAR =) Sen åkte jag vidare hem till Anna och träffade henne och Fia och fias dotter wilma som är 1månad äldre än Elsa. Där blev det köttbullemackor =)  Anna är gravid i v 23 så nu hade hon börjat att få lite mage =)


Idag måste jag nog till kupolen en sväng och köpa varma sockor till Elsa. Sen senare ikväll ska jag hem till Fia och käka tacos. Daniel skulle hjälpa Lissel med hans nyköpta lägenhet, sätta in kök och lite annat.


Åh det var sååå varmt och skönt när jag och Elsa kom ner nyss, Daniel hade börjat att elda i kaminen =)



Nu blir det frukost.....


/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0