Måndag

I lördags så hade jag tjejkväll med mina 3 systrar. Vi åt tacos och spelade spel och kort =) var så trevligt så. Synd att det blir alltför sällan. Elsa sov borta för första gången då, hos sin farmor=) och det hade gått jättebra, så det var skönt.  Sen igår så åt vi mat hos mina föräldrar, mammas goda porterstek =)


Idag har jag bara varit hemma och städat lite, lilltjejen ligger och sover. Ska snart hämta min stora tjej från skolan.


I morgon ska jag ut och leta vinterjacka, har sett en snygg på stadium som jag funderar på.....aja får se vad det blir tillslut....


På fredag ska min kompis Emma fota Elsa och Melissa =)


gud vilket tråkigt inlägg det här blev, får se om jag har nåt roligare att skriva i morrn....



/LINDA

Kommentarer
Postat av: Maria

En lite fågel (fia) viska i mitt att du hade en blogg, det har du glömt och berättat =) Lycka till med vinterjackeköpet imon!



Kram på dej

2010-10-25 @ 16:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0