Shopping med svärmor

Idag har jag och Elsa varit till kupolen och stan med svärmor/farmor. Svärmor köpte en vinterjacka till sig själv. Sen köpte hon en jättefin kappa och mössa till Elsa =) Och jag köpte en body och en pyjamas åt henne. 


Lillstumpan somnade vid halv 8. Hon har ju varit kanon knölig på nätterna ett bra tag nu, men inatt när hon fick sova bredvid oss direkt när hon somnade så sov hon ganska bra faktiskt. Somnade runt kvart i 8 och sov till 04, åt lite och vaknade strax före 7. Så nu ligger hon faktiskt inne i våran säng lillgumman =)  aja inga ungar i sängen sa jag förrut men ibland blir det inte alls som man tänker =)  bara tillfälligt....






en sån här pyjamas men en jättefin turkosgrön färg köpte jag...


På lördag ska jag och mina systrar förmodligen ha tjejkväll här hemma =)  Elsa ska faktiskt sova borta för första gången. Hon ska sova hos sin farmor. För hon tyckte att jag skulle få sova lite, har ju inte sovit en hel natt på många många månader nu... =) hon är sååå snäll.....Får se om det blir så mkt sömn för mig, vaknar väl upp och undrar vart Elsa är =)  herregud snart 6,5 månad är hon nu....


/LINDA

Kommentarer
Postat av: Emma

Guuuuuuuuuuuuuuuud vilken fin jacka! Vilken dröm till sväris du har!

2010-10-19 @ 21:45:27
URL: http://karlssonsbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0