Söndag

Senaste inköpet......



Vi har en sån här silvergrå och vit på 2,5 meter i köket och en likadan innanför altandörren, fast den är 70 cm. Tänkte om vi skulle köpa svart/vit först men det är så många som har det så det blev den här i stället och jag blev kanonnöjd =) bra att man kan vända på den och att den inte ser exakt likadan ut där. Vi har just nu den gråa sidan uppåt.


Igår var jag på tjejkväll hemma hos Mia. Vi var 5 st tjejer. Åt kanongott och pratade en massa, riktigt skoj var det =)


Elsa hade somnat i går vid halv 7 och sov ända till 01 när jag kom hem, fick lite välling och vaknade igen vid 5 tror jag,  fick lite till sen  gick vi upp tjugo över 8 =) så det kanske börjar bli bättre...men vågar absolut inte hoppas på nåt......Tycker nästan att hon sover bättre när Daniel lägger henne på kvällarna.


Idag har jag beställt en julklapp till Elsa på internet, en learning puppy =) kompisen Mia sa att det var den bästa present som hon hade köpt till sin dotter så jag fick bara lov att köpa den =)



Den spelar bland annat 10 olika melodier och pratar lite =)


Lilltjejen har precis somnat, lite väl tidigt men det gick absolut inte att hålla henne vaken. Hon var så himla ledsen och trött. Får se när hon vaknar igen då. Skönt att man inte ska upp och skjutsa Melissa till skolan i morgon, hon har nämligen höstlov =)


Nu ska jag kika lite på reprisen av Greys anatomy.....


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0