Torsdag

I morgon ska mina flickor fotograferas av min goda vän Emma =)
Den här klänningen köpte jag till Elsa som hon ska ha på sig....tycker den är helt underbart fin =) Melissa ska ha en röd klänning, även den jättefin förstås.

Den här tänkte jag även att Elsa skulle ha till jul.

Elsa är så fruktansvärt mammig. Sträcker sig efter mig om hon är hos nån annan oftast och blir ledsen om man inte är i samma rum som henne. Om Daniel till exempel håller i henne och hon är jätteledsen, så tar jag henne...ja då blir det bra på en gång....lillstumpan.....


På lördag blir det tjejträff med Emma,Mia, Jennie och theres =) god mat och mycket tjejprat =)



/LINDA

Kommentarer
Postat av: Bella

Åhh vilken fin klänning! :)

2010-10-28 @ 20:49:45
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0