Vintersulor på...

Nu har bilen fått sina vintersulor på....Älsklingen stod ute i regn och mörker och bytte i går. Lika bra att byta i tid,vägrar åka med sommardäck om det kommer snö. Jag har blivit lite nojjig att köra bil på vintern, blev nog avskräckt förra vintern när jag kom över på den andra körbanan med halva bilen och fick möte....då var det nog en liten ängel som vakade över mig och Melissa.....


Min "stora" tjej är i skolan och min "lilla" ligger och sover så jag ska passa på att skriva inköpslista. dags att storhandla....jag tycker man gör samma mat hela hela tiden....men tänkte att jag skulle pröva mig på att göra flygande jakob i veckan eller början av nästa....



Vilken skillnad det är på Elsa under dagarna nu när hon har sovit lite bättre. Jätteglad och sprallig är hon, inte alls lika ledsen och gnällig =)


Min syster dotter Wilma var här igår med sin mamma och hälsade på. Hon vill vara med Elsa hela tiden och min "stora" tjej är så överbeskyddande över sin lillasyster så hon håller koll och säger åt Wilma hela tiden =)


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0