Elsa 5 månader

Idag blir Elsa 5 månader...tiden bara springer iväg.

Idag har jag och Elsa varit till öppna förskolan igen, vi var där med Fia och hennes söta dotter Wilma =) riktigt skoj att komma ut och träffa lite andra mammor. tror det var ca 8-9 barn, endast 1 av dom var pojk =) Det var en jättesöt liten flicka på 3,5 månader som hade jättemycket hår. och det roliga var att mamman hade till och med fått lov att klippa henne för annars fick hon håret i ansiket =) riktigt mysigt mörkt hår hade hon....


I morgon ska vi till BVC igen....jag gissar på 7080 g och 62 cm lång...får se om jag får rätt =)


Efter det ska vi umgås med Fia och hennes dotter. är så roligt att det bara skiljer 1 månad mellan dom. Dom kommer ju kunna ha hur kul som helst ihop sen.


Bara 2 veckor kvar till Tina har BF, sååå spännande!!! undrar vad det är för en som gämmer sig därinne.....



Elsa provade blåbär för första gången idag...hon såg då ut att gilla det. Hon har faktiskt ätit allt som jag har provat att ge henne =) ett riktigt matvrak...och det syns =) liten och knubbig...precis som man ska vara =)


Min lillebror Tobias som är 25 ska flytta till malmö i oktober och min lillasyster Annelie har sökt boende i göteborg. Hon vill fortsätta att plugga till sjuksköterska där...usch vill inte att dom ska ge sig av...kommer sakna dom nåt så otroligt mycket!!!! man har ju varit van att alltid haft dom så nära hela tiden....vi syskon är ju så tajta allihopa. Älskar er alla så otroligt mycket!!!!  Får VERKLIGEN hoppas de flyttar tillbaka! Tråkigt att man kommer ses så sällan....fy blir ledsen bara jag tänker på det.....=(


Mamma, Annelie, Angie och Wilma var på besök här i kväll. Hon är så rolig Wilma, hon hade med sig sin kudde och en väska som absolut ingen fick röra =) skrek rakt ut om nån försökta ta den =)


Nu ska jag läsa lite sen ska jag sooooova...

/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0