Hösten närmar sig med stormsteg

 I morse var det bara 4 grader när jag klev upp...
Och när jag klippte gräset i går kväll vid 7 så kom det rök ur munnen när man andades så nu är hösten nära....har aldrig riktigt tyckt om hösten men det är ganska mysigt ändå om man tänker efter....
Tända ljus på kvällarna, stora mjuka plädar i soffan som man ligger nerbäddad under, elden som sprakar i täljstenskaminen, stora bylsiga varma tröjor  och en stor kopp varm choklad =) nog är det lite mysigt allt.


Lilltejejen ligger i vagnen och sover så då får man passa på att göra sånt som inte kan göra när hon är vaken =) diska och städa och massa annat trist. Hon har börjat bli så snorig igen stackarn.


I morgon ska jag följa med Daniels mormor till Falu lasarett, så då tänkte jag passa på att hälsa på kollegorna på jobbet.

/LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0