J*vla förkylning

Lillstumpan är förkyld,så hon är så gnällig...stackarn. Köpte faktiskt nässpray åt henne idag, det stod att det var från 7 mån men vet många som har börjat innan, så jag har gett henne 1 gång idag och det blev mycket mycket bättre. Det stod att man skulle ge 2 sprutt i  varje näsborre men jag gav bara en i varje.  Har även gett henne alvedon idag eftersom hon har varit lite febrig.....Tycker vi ofta är förkylda =( är täppt i näsan jag me, tack gode gud för nässray!!  Elsa ligger just nu och sover...lite sent för en lur men men hon är ju sjuk så då får det vara okej =)


Satt och sappade på tv:n och fick se ett program om skönhetsdrottningar i åldrarna 6-12 år...herregud hur kan man som förälder utsätta sina barn för det???? Dom som inte vinner blir ju sååå besvikna och ledsna och tror att dom inte är fina nog...nej fy fasen det borde vara förbjudet....


Nu ska jag ta lite te med honung i...

/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0