Kidnappningsförsök

Fy fan fick riktigt ont i magen när jag läste borlänge tidning idag. det hade varit ett kidnappningsförsök på kupolen i går !!! helt jävla sanlöst! En mamma med 2 barn, en son på  3 år  och en flicka på 14 mån var på kupolen. 3 åringen sprang i väg och mamman efter, bara några meter från vagnen. När mamman sen vänder sig om är en för henne okänd man på väg bort med hennes vagn med bebisen i!!!! När han förstår att det är hennes vagn släpper han vagnen och försvinner snabbt därifrån. han var mörkhyad och i 35-40 årsåldern.

Så jäkla läskigt alltså. Hur fan har man mage att bara försöka med nåt sånt??? det finns såna förbannade idioter. usch många svordomar men sånt här blir man verkligen förbannad över!


I går var jag och lunchade med Maria, Anna och Fia och fias dotter wilma som är 1 månad äldre än Elsa. Kul att ha barn i samma ålder =) Vi satt på liljan och pratade i 2 timmar! =) tiden går fort när man har roligt.


På måndag ska jag nog på öppna förskolan igen med Elsa. Förhoppningsvis ska Mia och Emma också dit med sina barn.

Sen på Tisdag ska jag förmodligen på öppna förskolan med fia och hennes dotter =) 


/LINDA



Kommentarer
Postat av: Mia

jag ska dit!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0