Ny bilbarnstol

Idag var vi till Barnens hus och köpte en ny bilbarnstol till Elsa. Jag hade hela tiden tänkt köpa en britax, men blev så förtjust i en annan. Så det blev en maxi cosi mobi, en svart med lite silver i =) är KANON nöjd.....ska inte börja använda den än men lika bra att passa på att köpa den nu när den var lite nedatt. Den här modellen och färgen har nästan kostat 3300!! usch men nu fick vi den för 2500 kr =) så det var ju bra....





Har umgåtts med Fia och hennes dotter Wilma idag. Var även till kupolen en sväng och köpte 2 byxor till Elsa och 1 par till melissa...... I morgon ska jag bara vara hemma och påta lite..... Sen senare i veckan ska jag hem till Emma och träffa henne och Mia och deras barn såklart =)


Snart flyttar brorsan till malmö...flyttlasset går på tisdag...=( usch....han har hälsat på varje vecka nu sen det blev klart att han skulle flytta. Lite resfeber kanske=) Han hade utflyttningsfest i lördags, synd att man inte kunde gå. hade ju mina härliga flickor hemma, och lika kul är väl det =)


Nu ska jag fortsätta titta på CSI......


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0