Onsdag

jag var ganska nära med min gissning om elsas vikt och längd =)
Hon vägde nu 6985 g och var 62 cm lång =) gått upp 400 g på 1 månad och vuxit 3 cm =)


Vi praade lite om mat på bvc. Hon är ju så glad i mat och äter verkligen allt som jag ger henne =) hon har precis tryckt i sig EN HEL stor barnmatsburk med spagetti och köttfärssås....=) Så det tyckte hon verkligen om. det stod från 5-6 månader på burken men inga-lill på bvc tyckte absolut att vi kunde ge henne det.



Lillsyrran Bea har varit utomlands, i Bulgarien så hon ska snart komma hit och hälsa på.


Fick en bonuscheck på 91 kr på polarn och pyret i brevlådan, så jag måste nog snart dit och kika lite =)



/LINDA



/LINDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0