kalas för släkten

I går hade vi kalas för släkten och Elsa fick så otroligt mycket fint!!! STORT TACK!

bilder på en bråkdel av det hon fick....








här har hon på sig nya jackan och nya gummistövlarna (båda från farmor)


var en sväng till kupolen idag eftersom Elsa fick lite pengar i present också. Så jag hittade en jättefin madicken klänning som jag tror kommer bli kanon till sommaren!


I fredags tog jag den sista fragmin sprutan!! Underbart skönt, kanske man slipper den här blå,gul,lila magen =)
har räknat ut att jag har tagit 124 st =)  men nu finns det inte längre någon risk för barnet i fall jag skulle bilda miniproppar i livmodern, blodkärlen är så pass stora nu. Så nu ska jag bara njuta!!!!  älskade lilla unge därinne =)
jag har sagt nu ett tag att jag tror att det är en tjej men nu vette fasen=) aja ingen ide att spekulera, får ju inte veta förrän i augusti iallafall =)

älskar detta underbara väder!!! Jag och Elsa har varit ute 1,5 timme i trädgården. Men i morgon skulle det bli regn tror jag...=(


Nu ska jag unna mig lite kaffe (1 kopp om dagen MÅSTE jag ha)

/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0