Tisdag

Idag fick jag hem klänningen från Nelly som jag hade beställt till de 2 bröllopen som jag ska på om några veckor. Blir nog att jag har samma. För det ena bröllopet ska man inte vara med på själva vigseln utan festen efteråt. Men på det andra blir det vigsel ikyrkan. Ska bli så mysigt att gå på bröllop =)  Blev i allafall KANON nöjd med klänningen!!

Idag har mina systrar Bea och Annelie varit här på besök. Annelie åker tillbaka till Växjö i morgon, där hon pluggar till Sjuksköterska. Tråkigt att hon bor långt bort, men skönt att hon är hemma rätt ofta ändå =)  Och hon har hyrt lägenhet i göteborg över sommaren så då kommer vi och invaderar henne i 4 dagar =) ska bli grymt skoj! Men kom på en sak häromdagen som jag inte alls hade tänkt på. Jag får ju för fasen inte åka karuseller! Herregud man är ju gravid =) ha ha ja men det kommer bli skoj ändå, kanske kan åka några barnkaruseller med Elsa i allafall.


Man är så van med solen nu så det var ju riktigt trist att titta ut genom fönstret idag.....aja skulle blir sol snart igen.


Måste ut och köpa lite presenter till Melissa också. Hon fyller ju 11 år nästa vecka på söndag. Har köpt 3 men några till lär det bli.

Hon skulle egentligen till pappa på torsdag, men eftersom hans mamma ska till Frankrike så gick det inte att han hade henne, han skulle jobba. Fattar fan inte hur han prioriterar. Bara det att han lägger in en massa jobb när hon ska vara där visar ju på det.....aja hans förlust. Får jag mysa extra länge med henne stället =)


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0