5 År tillsammans

Idag firar jag och min älskade sambo 5 år ihop =) herregud vad tiden flyger iväg....
Det blir ingen speciellt firande idag, vi ska hem till mina föräldrar och fira min lillasyster Annelie som fyllde 22 år i går, hon är hemma på besök från Växjö.

Ska göra god mat ikväll med en kanongod efterrätt. Potatisgratäng och fläskfile med bearnaise sås och till efterätt en kanongod choklad parfait som jag har fått recept utav mina mycket goda vän Emma =) 


Idag mår jag inte särskilt bra, kanonont i huvudet och mår illa så jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Usch det är väl det enda negativa med att vara gravid...
V 15 nu, tycker tiden far i väg , men det är väl för att man har en liten 10 månaders hemma som far runt som ett jehu =)  Hon springer verkligen fram nu. River ut ALLT som är i skåpen i köket och i vardagsrummet =) aja det är bara att städa sen när hon har somnat.


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0