Fredag

Det gick väldigt bra att jobba i går. Man blev ganska snabbt varm i kläderna igen =) ska göra en natt i mars, det blir nog lite drygare det. Jag som är kanontrött vid 9,halv 10 på kvällarna =) 


I morgon har Melissa gymnastiktävling hela dagen, så jag Elsa och syrran bea kommer att vara i falun hela dagen för att titta på henne. Hon berättade idag att hon skulle göra volt utan pass =) jag blir sååå himla nervös när hon ska ha tävlingar.....


Idag har jag lunchat med Fia och Maria, vi åt på greken och det var kannmkt folk, visste inte att det var så poppis.

Idag efter frukosten så blev jag så fruktansvärt illamående så det var bara att springa in på toaletten och kräkas....aja det är det värt, när man har en skatt i magen =) Det som jag tycker är mest jobbigast är att jag får sån djävulsk huvudvärk varje dag...


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0