Friskis och tjejkväll

I går så tränade jag friskis för första gången i mitt liv =) det var ett nytt pass som heter dans fuego,var där med Emma och theres, det var riktigt skoj och kanon mycket folk. Mellan 220-240 pers!!! Man måste ha sett ganska löjlig ut när man stod där och svängde på höfterna =) aja alla såg nog ganska lika ut =) Men fick ganska mycket sammandragningar efteråt så jag blev lite nojjig och hade i natt också när jag skulle somna. men det känns mycket bättre nu. Vet att jag fick sammandragningar väldigt tidigt med Elsa också, fast då hade jag i allafall gått 18 veckor.

Sen åkte vi vidare hem till Emma för hon skulle ha tjejkväll eftersom hon hade fyllt år.  Vi var 7 st tjejer. kanongod mat och efterrätt och ett väldigt trevligt sällskap! Åkte hem strax innan 01.....



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0