Lördag

Älsklingen kom hem igår med 3 stora röda rosor eftersom vi firade 5 år tillsammans =) mycket uppskattat!
Idag blir det nog lugnt, ska bara vara hemma hela dagen. Eftersom det inte blev nån gymnastiktävling så blir vi nog bara hemma hela dagen.
Daniel ska upp med pappa och några till på utomhus matchen i Leksand ikväll. Sen kommer de med största sannolikhet hit efteråt för att basta och bada bubbelbad. Ska ha några irish coffee redo när de kommer =)


Gårdagskvällen blev bara bläääää.....Från och med nu ska jag bara ha folk omkring mig som får mig att må bra, det sista jag behöver nu är stress och att vara ledsen!


Känner lillen nån gång varje dag nu =) det är såå mysigt att vi ska få en till liten i våran familj.


Nu ska jag börja med lite lunch


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0