Otäcka bassilusker

I går var jag med min svärmor till kupolen. Behövde lite nytt kände jag. Medans jag var inne i provhytten så börjar Elsa kräkas! Tänkte att hon kanske fick i sig för mycket smörgåsrån (som hon åt i vagnen) men när vi sen satt i bilen och skulle åka därifrån så kräktes hon igen...en massa!!  Sen ytterliggare 2 ggr hemma. Och i natt så kräktes Melissa 3 ggr....så fy fan för  dessa jävla basilusker. Det är 3 e gången Elsa åker på det i år!!! Undrar vilka vi har träffat som har haft det nu då....

Hoppas jag slipper den här gången, blev ju helt däckad när jag fick det för några veckor sen.


Så idag blir det bara att vara hemma...
 =(



/LINDA


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då! Hoppas att ni har kryat på er! Här fick båda barnen det nu. Angelika & Micke var här och hon började prata om magsjuka en timme efter dom åkt börjar Elise spy och nu har även Charles gjort det!

2011-02-06 @ 00:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0