Helgen

Helgen blev ju inte riktigt vad man hade hoppats på. Har legat deckad av magsjuka sen fredags kväll =( fy fan har nog aldrig mått så dåligt alltså. Och jag ljuger inte om jag säger att jag var upp och kräktes 15 ggr natten mellan fre-lör.....så i går var första gången som jag fick i mig lite mat. Soppa och en smörgås.....har sån fruktansvärd träningsvärk i magen av alla hulkningar =) börjar känna mig bättre men har absolut ingen matlust.
Det var väl tur att jag har Daniel som hade hand om Elsa hela helgen, jag bara orkade inte...


Idag blir det nog inte så mkt gjort....


Ska kanske följa med mamma och hälsa på Annelie på fredag =)



/LINDA

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hoppas du är bättre! Vore jätte kul om ni kom, saknar er <3 pussa Elsa från mig

2011-01-24 @ 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0