Onsdag

I går blev Elsa friskförklarad från magsjukan. Hon kräktes som tur var bara en dag, fast det var nog 7 ggr på bara några timmar så hon var helt slut lillstumpan. Satt och matade henne med teskedar av vätskeersättning.


Idag har vi varit till öppna förskolan med Fia och Wilma.


Melissa hämtade jag hos en kompis vid halv 6. Så nu har hon och Elsa busat en massa. Man märker verkligen att Elsa tycker om storsyrran. Hon förljer efter henne överallt =)
Och nyss så gick Elsa 4 steg =) hela hon lyser när hon står själv=)


I morgon ska min vän Emma komma på besök med en av sina söner. Har inte setts på länge nu så nu var det verkligen på tiden!

Och sen i morgon kväll ska jag ut och käka på Broken Dreams med Maris, Fia och Anna =) eftersom Fia har fyllt år.
så potatisskal och breast of chicken blir det garanterat!


Nu ska jag lägga lilla pyret


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0