Torsdag

I går var jag och Elsa på öppna förskolan med Fia och hennes dotter Wilma. Elsa blir så uppspelt när hon ser andra barn så hon vill så gärna klänga på dom och pussa och hålla i dom hårt, men det är klart att dom blir rädda =) aja får hoppas det blir bättre och att hon blir lite försiktigare =) är ju lite svårt att få en 9 månaders att förstå att man inte kan göra så. I går somnade Elsa vid 19.30 och sov till 07.30 utan ett enda pip =) kan ju vara för att hon sov 2 ggr i går istället för 3. Ska försöka göra så idag också.


Nu har en av mina närmaste vänner bestämt datum för sitt bröllop, det blir i maj hemma i trädgården =) det är verkligen jättemånga i min ålder som ska gifta sig i år. Mia en annan barndomsvän ska gifta sig i juni =) man blir ju lite avis....det kommer väl =)



I morgon bär det av till syrran och växjö. Jag, Elsa och mamma åker i morgon bitti. Melissa blir hemma med Daniel. Hon ville inte åka så långt.


Usch har precis betalat räkningarna, herregud vad pengar det går åt. Men det är väl så för alla i januari.


och förresten våran ansökan om bygglov gick igenom!!!!! =) så nu blir det utbyggnad i vår nångång. Spännande!




/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0