Växjö

I fredags drog jag, Elsa och mamma ner till växjö för att hälsa på lilla syster Annelie =). Tyckte att det tog en evighet att komma fram. Det är ändå runt 50 mil ner. När vi var framme hade Annelie gjort potatisskal med ost och bacon (som man brukar få på broken dreams) kanongott! sen fläskfile med klyftpotatis. Sen kikade min kompis Linda förbi, för hon bor bara några mil från Annelie, så det var jättekul att träffa henne =)
Vi var ganska trötta så jag tror vi alla sov vid 22 =)


Sen på lördagen gick vi på stan i några timmar och åt på kinarestaurang på kvällen. Spelade kort och åt en massa godis (jag som hade slutat ) aja man måste få unna sig ibland =) jag är så imponerad av min syster som bara lämnar alla kompisar och familjen och flyttar i väg och pluggar. Hon känner verkligen ingen! Tycker hon är riktigt modig.
Vi åkte hemrunt 9 på söndag morgon. Gick mycket fortare hem än dit =) tror det tog 8 timmar för oss ner!! Fick lov att stanna med Elsa många ggr för hon var inte riktigt nöjd, men annars var hon kanonduktig. det vara bara när vi hade 1,5 timme kvar ner som hon blev lite ledsen. hem åkte vi på 6,5 timme tror jag.


Nu ska jag och Elsa hoppa in i duschen


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0