1 år äldre och nytt projekt

Så vips har man blivit ett helt år äldre, 15 juli 1983 såg jag dagens ljus=) hade lite släktkalas i fredags och fick så mycket fint. Inredningsprylar, crocs (älsklingen är trött på att jag lånar hans när jag är ute i trädgråden) sås termos, blommor trisslotter och bästa av allt, frukost på säng! =) Så har även jag och älsklingen beställt en tv som vi ska ha i vardagsrummet när utbyggnaden är helt klar invändigt. Längtar så mycket tills jag får inreda det som kommr att bli barnrummet nere =)


Förresten så har JAG sytt ett lapptäcke till Elsa som blev klart idag, blev faktiskt riktigt nöjd =) Bäddade i det i hennes underbara växasäng som vi köpte för ett tag sen, men som ännu inte har blivit använd eftersom hon fortfarande har spjälsängen. Men när lillen kommer blir det dags att byta =)







Inte långt kvar tills vårat lilla hjärta kommer =) v 35 i morgon....


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0