BM besök, cravings =)

I morse var jag till Bm för ett rutinbesök igen =) blodvärdet var väldigt bra, 118 låg det på, bättre än sist, men det kan ju vara för att jag har piiiiiinat i mig det där drickbara järnet....Så lika bra att fortsätta eftersom det har gett resultat. herregud v 34 idag =)

Magen hade vuxit 1 cm på de här 2 veckorna och den följer sin kurva. Så det är kanon! Hjärtljuden låg idag mellan 138-143. Så det pendlar verkligen mellan gångerna, för förra gången var det upp mot 175 =) så är det en pojk eller tjej här inne???? är sååååå nyfiken nu så jag nästan spricker!!


Fick tyvärr inte reda på snitt datum idag men kommer att få det nästa gång jag ska dit, om 2 veckor, då kommer hon att ringa till falun medans jag är där =) så om 2 veckor vet vi garanterat! =)

har även varit in till jobbet och fixat klart med ledighet och så.


Älsklingen har semester den här veckan, så nu är han ute och håller på inne i utbyggnaden för fullt =) så nån "riktig" semester blir det inte. Han får vara lite ledig sen när nr 3 kommer =)


Var till ica maxi och köpte vattenmelon idag också....8 kg blev det =)  (det var extra pris)  jag är extremt beroende av vattenmelon och av nektariner, nektarinerna ska vara hårda, gärna stenhårda då är dom riktigt goda. Sen på kvällarna sitter jag och tuggar på isbitar, sååå gott=) jag vet, hel sjukt! men men skyller på graviditeten...måste ju vara den =)


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0