Lördag

Sov nere i soffan i natt för vårat sovrum var som en bastu! =) solen ligger på där hela eftermiddagarna och eftersom man är varm nog ändå som gravid så är neder våning sååå mycket bättre, har ett fönster öppet precis vid soffan så det fläktar lite =) såå skönt!  Får se om det blir samma visa i natt igen.

Elsa som brukar lägga sig vid 19 på kvällarna ville absolut INTE göra det i går, så i går blev det sent för lilltjejen, tror hon somnade strax efter 22 nångång....mamma och pappa och lillbrorsan var förbi en sväng i går kväll efter 9, de hade varit på broken dreams och käkat =)


Idag ska Daniel, Hisved, pappa och min morbror till skog för att lyssna på P-floyd, så först blir det grillning på verandan, ska lägga köttet i marinad nu så det blir riktigt mört....


Det kommer nya ord ur Elsas mun varje dag nu =) tidigare i veckan lärde hon sig att säga, apa och Bobbe (tobbe, min bror)  Och efter att hon har ätit så frågar jag henne...-vad säger man då?  då nickar hon och säger  tack tack =) fast det låter väl mer som tatt tatt =) lillgumman....


Lillen i magen är det full rulle på för det mesta nu för tiden...och förvärkarna blir bara kraftigare och kraftigare....de tar verkligen i både i magen och ryggen och så blir det ett otroligt tryck nedåt, riktigt smärtsamma....men men det är bara att stå ut, det är ju några veckor kvar än =)  Kan kanske få reda på datum för snittet på måndag då vi ska till BM =) hoppas hoppas!! annars blir det om ca 2 v vi får reda på det.....

drömde förresten i natt att vi fick en liten tjej =) och jag börjar tro mer och mer att det faktiskt blir en liten tjej tilll =)  har tvättat och strykt en massa bebiskläder som jag ska lägga i en byra så allt är klart, herregud vad smått allting är =)


/LINDA

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad spännande! Är nästan lite avis, min "lilla" tjej är inte så liten längre.. Går så sjukt snabbt!! :)



Vad fin utbyggnaden blev. Lycka till och håller tummarna att ni får ett datum på måndag :)



kram!

2011-07-10 @ 10:56:11
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0