Peace and Love <3

Lördgen var verkligen kanonkul, vi satt här på våran veranda med en massa trevliga människor, god mat. Blev kvar här några timmar längre än det var tänkt men aja trevligt hade vi då =)  Det bästa på festivalen  tyckte jag var Journey utan tvekan, fick ju höra låten dont stop believing =) riktigt bra!! Men det räckte gott och väl med att gå 1 dag, var alldeles slut i huvudet och kroppen på söndagen, kände mig nästan bakis jag som var nykter =)  kan ju bara tänka mig hur min älskade sambo kände sig efter att ha varit på festivalen både ons, tors, fre och lördag =)
Jag fick ÄNTLIGEN äta Langos!! Och så blev det en friterad banan med glass innan hemgång också! *mums* lillen i magen sparakade som en tok efter glassen, tycket väl om det lika mycket som mamma =)


I går var de här och sprutade in isolering i väggar och tak i utbyggnaden, tyvärr så har det ju blivit lite stiltje eftersom de tyvärr inte har kunnat gjort det förrän nu, men nu så är det klart=) Ska bli så roligt nu när alla väggar kommer upp så man ser exakt hur rummen kommer att bli=) Idag kommer elektrikern och drar lite el, mycket som ska bli bestämt, vart alla uttag ska vara och vart jag vill ha lamputtag ovanför vilka fönster....herregud....en riktig djungel! men kul är det! =)


v 33 nu =) längtar sååå enormt mycket nu! plockade upp lite bebis kläder från källaren i går för att se vad vi hade och inte. Tänkte åka iväg och köpa lite idag faktiskt =)



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0