Uppe med tuppen

Hade väldigt svårt att somna i går kväll, myrkrypningar i benen och så va det helt omöjligt att hitta en skön ställning i sängen. Så tror klockan var efter 2 när jag tillslut somnade. Jag är helt besatt av isbitar på kvällarna, kan sitta och knapra i mig 2 muggar fulla innan jag lägger mig =) gött....

Sen har jag ju en liten madame här hemma som vaknade vid 06 och ville absolut INTE somna om så det var bara att pallra sig upp det! Min "stora" tjej kan å andra sidan sova hur länge som helst i stället, riktiga tonårsfasoner redan =)  i dag följer hon med sin farmor till Orsa och kommer hem i början av nästa vecka.


Var och fick ansiktsbehandling i går, och gudars vad skönt det var! Det är nåt som man borde unna sig mer. Har ju även ett presentkort på rygg och nackmassage som jag måste nyttja. Men tror inte de har nåt "hål" i massagestolen för magen så det får nog vänta till efter nr 3 har kommit =) Jag trodde att det inte var bra med riktig  massage under graviditet men det var visst bara i början, så det skulle ju vara gudomligt skönt!


Och måste ju gratulera Maria och Tomas som har blivit föräldrar till en liten Alva =)
Vi är en grupp tjejer som umgås och nu har alla vi 4 fått flickor=) undrar om jag bryter trenden eller om det blir en flicka till i gänget =)


Längtar så mycket efter lilla mini i magen nu!!!! Men på måndag får vi reda på snitt datumet!!


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0