Bm besök

i morse var jag till BM igen. Magen hade vuxit och hjärtljuden låg mellan 145-150 idag =) Tänk v 32 idag =)

Fick förresten ett sms från Elgiganten idag om att min mobil som jag har lämnat in på lagning ej gick att laga! Men att jag skulle få hämta ut en ny som gick på garantin=) himla bra det där med garanti tycker jag =)  Skulle få välja en ny mobil upp till 4500 kr, vilket jag tycket var väldigt bra. men eftersom jag inte surfar nåt i mobilen så valde jag en med bra kamera och lite annat i stället...tror den kostade runt 3700.....är i allafall väldigt nöjd!


Ska lägga lilltjejen nu som är kanontrött, sen ska jag och Melissa ut och fortsätta måla staketet =)



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0