Tisdag

I helgen var vi på ännu ett bröllop, min barndomskompis Mia gifte sig med sin Tobias =)  kanonfint och jättetrevligt, bilder kommer senare. Så nu har vi haft det stora nöjet att få vara med på 2 bröllop =)

Idag köpte jag en sulky som vi ska ha med till göteborg när vi ska dit om 12 dagar =) den vi har nu blir för stor och otymplig att ha med så jag slog till på en Chicco liteway, den fick bäst i test i råd och rön så den måste nog vara bra. precis som på bilden fast helsvart.




Idag har jag tvättat nästan alla fönster, lika bra att passa på medans man orkar.

V 29 är jag i nu också=) är lite fundersam, går inte upp så mycket i vikt som jag tycker att jag borde, har inte gått upp ett gram alls på över en månad, 5 veckor tror jag.....men känner att magen växer så det borde väl inte vara nån fara eller??? nån som känner igen sig???


Elsa var kanontrött nu på kvällen så hon somnade redan tjugo i 7, lillstumpan.


/LINDA



Kommentarer
Postat av: idis

jag gick inte heller upp nå speciellt.. började inte gå upp i vikt förrän halvvägs me elida.. gick upp 4 . bara magen växer så e de nog ingen större fara..

2011-06-08 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0