Bröllop och möhippor =)

Varje helg i maj är jag uppbokad för antingen bröllop eller möhippa =) och första helgen i maj så fyller Melissa 11 år.
man blir ju aningen avis måste jag erkänna =) men men nångång så blir det nog min tur också =)

Våran lilla klätterapa Elsa har kommit underfull med hur man klättrar upp för soffan nu, och gör det HELA tiden. Men hon har inte riktigt lärt sig att komma ner än, ibland vänder hon sig om och går baklänges ner och ibland ser det ut som att hon ska dyka ner från soffan =) mamma säger att hon är precis som mig när jag var liten. När jag var 1 år och 4 mån så kunde jag klättra ur spjälsängen och i till den andra för att busa med lillbrorsan =)  Så vi har bestämt att vi inte kommer att köpa en ny spjälsäng nu när lillen kommer i augusti utan vi ska köpa en växasäng till Elsa, så får lillen hennes spjälsäng.

Pyret i magen är mycket lugnare än vad Elsa var i den här veckan. Snart v 18 =) det går såååå fort! Nästa vecka har vi tid för rutin UL, och är så spänd =) senast jag såg pyret var h*n 14 mm stor, så det kommer att vara stor skillnad nu. är mer nyfiken nu vad det är för kön än med Elsa men vi ska ABSOLUT INTE ta reda på vad det blir, det får vi gott vänta på tills den kommer. Är inne på min sista kartong fragmin sprutor nu!!! Underbart, slipper man vara gul och blå på magen....


magen börjar bli lite rund också, mysigt värre! måste passa på att njuta i fall det inte blir fler barn efter den här!
Märker verkligen att magen blev snabbare lite rund nu än med Elsa, men inte så konsigt när det är så tätt mellan dom =)


Elsa sover middag så jag ska sätta igång med lite lunch.


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0