Brrrrr kaaaallllt!

Jag hade tänkt att jag, melissa och Elsa skulle ta en promenad idag i hopp om att det skulle vara lika fint väder som i går. Visst solen skiner men termometern visar på - 15 så jag vet inte om jag har nå vidare lust att sticka ut näsan när det är så kallt. Kanske blir mildare framåt dagen. Det var ju typiskt att man jobbade igår då när det var sånt kanon väder. Det gick bra att jobba, kvällen gick väldigt fort, patienter kom och åkte så det blev mycket att plocka med.


Nu tycker jag magen börjar ta lite fart också=) har jag en väldigt tajt tröja så syns det en liten bulle längst ner =) mysigt värre, blir mer verkligt av att det faktsikt finns nån där inne!! Och jag måste säga att jag är nog 100 ggr mer nyfiken nu vad det är än med Elsa =) gud går och funderar på det flera ggr om dagen vad det är för sort =) Och det spelar VERKLIGEN INGEN roll vad det blir, vi blir lika glada vad den än blir!


nej nu ska jag sätta mig på golvet och leka med lilltrollet, stora tjejen sover fortfarande.



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0