Måndag

Idag har jag haft besök av mina 2 vänner Anna och fia och deras små döttrar =)

Har bakat 2 olika sorters kakor till Elsas kalas, och satan vad goda de blev!!!! skulle nog helt säkert kunna proppa i mig allihopa men måste väl tänka lite på figuren =) aja tjock kommer jag ändå att bli snart ! =)

Trodde att illamåendet hade gått över men som ett brev på posten som har det kommit tillbaka...men får tänka positivt, det för ju nåt helt underbart med sig! Och jag tror faktiskt mer och mer nu att det blir en tjej till =) men bara för att jag tror det så tittar det väl ut en pojk =) ååååhhhh gud -är sååå nyfiken vad det blir, och vilken lång väntan då. Inte förrän augusti får vi se....v 19 nu i allafall....Och flicknamn har vi nog bestämt helt nu...inte riktigt överrens om pojknamn än...

i morgon ska jag ut på en promenix med Emma.

Och nästa vecka ska de förmodligen börja med plattan till utbyggnaden =) så nu är det nära =)


/LINDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0