Ny soffa =)

Vi slog slag i saken och köpte en ny soffa i går =) och är såååååååå nöjd!!! Bara älskar den!




var också runt lite med Fia och kikade på tapeter =) de har ju köpt hus så det blir en massa nya tapeter för dem också =) Vi har ganska lika smak så mycket blir nog lika i våra hus =) 

Har nog bestämt mig helt för tapeter i barnrummet, och mitt/daniels sovrum men är inte helt hundra på vardagsrummet än.....men hinner väl ändra mig 100 ggr innan tapetseringen kan börja....om jag känner mig själv rätt =)


Elsa och daniel är ute i trädgården, han ska skotta fram en gång till äppelträdet och den fina syrenen som tyvärr måste ner nu när utbyggnaden är på gång....

melissa sitter här bredvid och spelar wii


/LINDA


Kommentarer
Postat av: Emma

Ser jättefin ut!

Vart tog den gamla soffan vägen då?

2011-03-13 @ 08:22:54
URL: http://karlssonsbilder.blogg.se/
Postat av: tandra

Super fin soffa!!!

2011-03-13 @ 20:41:03
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Hej!



Hittade hit via familjeliv! :)



Jättefin soffa och fint inrett överhuvudtaget! :)

2011-03-18 @ 15:49:54
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0