Söndag

Just nu håller jag på att baka bullar inför Elsas födelsedag som är om 11 dagar. Herregud redan 1 år snart, tiden rusar verkligen iväg. Tycker det går alldeles för fort....


Har inte gjort nåt speciellt i helgen,det var pimpeltävling på Runn vid sommarstugan i går  så vi var dit en sväng i. Trodde aldrig jag skulle våga mig ut på isen men det gick rätt bra =) dom försäkrade mig om att den var 60 cm tjock isen. Jag är annars livrädd!! för is.Sen åkte vi hem och gjorde potatisgratäng och fläskfile, bjöd hit svärmor på det också =)  Hyrde 3 filmer i förrgår så vi tittade på 2 av dom i går. En var om 5 st som var ute och seglade och som välte med segelbåten så de bestämde sig för att försöka simma mot land, de märker sen att de är förföljda av en jättestor vithaj. Vithajar är min ABSOLUT största fasa!! Vågar ju för fasen inte ens simma långt ut i sjöarna i sverige för att jag tänker på de där förbannade hajarna =)

Elsa följde med Daniel till farfar på lite besök, så jag och stora tjejen är själva hemma. är rätt skönt det ibland också att bara vara vi två. Vi ska förmodligen på bio ikväll.



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0