Tisdag

Idag har jag haft besök av min goda vän Emma och hennes son August. Elsa och August var så söta när vi tittade på dom, de satt i ett hörn och Elsa pussade honom =) urgulligt.
Längtar verkligen till våren,sommaren nu när man kan hitta på mer saker och vara ute med barnen! Jag och Elsa var ute en sväng i dag men hon vill gärna inte gå i snön, så vi gick runt på altanen och lekte =) Hoppas den här trök snön smälter snart så det blir riktig vår!!!!!!! 


Elsa somnade för natten för ett tag sen, brukar somna vid 7 men hon var riktigt trött idag. Får hoppas hon sover hela natten nu då.

Imorrn blir det promenad med Tina.


På söndag ska melissa ha uppvisning med gymnastiken, ska bli spännande att se vad de ska göra =)


Nu ska jag titta på ett program som jag har fastnat lite för som jag ALDRIG trodde jag skulle göra.....Big Brother =)
är roligt att se för de är verkligen helt skruvade!!


/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0