BM besök

Har nyss varit till Barnmorskan på koll. Blodtrycket var bra, 120/70, blodsockret likaså. När jag hade inskrivning i v 12 så låg blodvärdet på 144 och nu var det 120 så jag ska börja ta järntabletter. Inte undra på att man har känt sig lite yr och trött =)  Mätte magen och lyssnade på lillens hjärtljud också=) mysigt!!!  Hjärtljuden låg på allt från 130-145. Den vaknade nog till när hon skulle lyssna.... När hon skulle mäta magen så fick jag precis en sammandragning så magen blev stenhård och jättetoppig =) så hon fick vänta lite med att mäta. Sf måttet var 23. Tänk att nu är jag i v  25 =)  Har kanonmycket sammandragningar på dagarna, men känner mig inte speciellt orolig eftersom det var samma visa med Elsa.


Hade kalas för Melissa i går och hon hade just inte önska sig nåt så hon fick pengar av nästan alla. Hon har då aldrig haft så mycket pengar som hon har nu iallafall =) Och eftersom hon är väldigt snål eller sparsam kanske det heter så kommer dom nog räcka länge.


Nu blir det en promenad....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0