Bröllop i morgon <3

Imorgon ska en av mina närmaste vänner Tina gifta sig med sin Anders.

Det ska bli så mysigt att få gå på bröllop =) Längtar verkligen. Provade klänningen nyss och kan fortfarande ha den, magen är inte i vägen än =) Drömde faktiskt om deras bröllop i natt, fast då var Tina som en lucia och en massa folk gick på led efter henne =) aja fint var det i allafall!
Har tagit fram 2 paket näsdukar som jag ska ha med, för jag känner ju mig själv, kommer gå åt måååånga!! Kommer inte vara ett öga torrt!  Får hålla tummarna att vädret blir bättre i morgon, men om inte, så sägs det ju att man får ett lyckligt äktenskap om det regnar på bröllopsdagen.



/LINDA



Kommentarer
Postat av: Jennie

Glöm inte den vattenfasta mascaran också! Hälsa Tina och gratta så mycket :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0