Faderskap

För en timme sen var jag och Daniel och skrev på papper att det är han som är pappa till skatten i magen. Och skrev även på papper om delad vårdnad som man gör nu förtiden. Skönt att ha det avklarat, slipper man åka dit med en liten bebis sen.


Elsa ligger och sover i vagnen ute, så jag får passa på att städa lite, sen blir det full rulle =) I går somnade hon 18.30 och vaknade vid 06.30 idag. Faktiskt riktigt skönt att man får lite ensamtid på kvällen. Hon är som en klocka, somnar jämt nångång mellan halv 7 och 7. Kan ju hoppas att nästa blir så också=)


Ställer in Mellsta idag, ser ut som om det kommer att börja regna när som helst...=/ aja det kommer fler dagar....


nu märker man verkligen att man har miljontals hormoner i kroppen. Satt i soffan i går kväll och helt plötsligt från ingenstans..bbbuuuuhuuu....börjar gråta floder =)  kan inte sluta, Daniel tittade på mig som jag vore tokig=) men han är ju van, var likadan med Elsa =)  Och idag när jag vaknade kände jag mig skitarg...konstigt det här.....



/LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0